چرا من...
تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, | 22:37 | نويسنده : NAZANIN
چرا من؟؟؟چرا با عشقت این کارو کردی؟؟؟
تو بازم که بی حالو سردی بگووووووووووووووو
تقصیره من چی بوده هان؟؟؟
تو میخواستی بری فهمیدم از بهونه هات
چرا من؟؟؟
مگه چیکار کردم که دلت شکست
اون چیکار کرد که به دلت نشست
بگو به من همه کارات قول و قرارات بازی بوده پس
تاحالا این جوری شده؟؟؟
که عشقت باشم و حسش نکنی؟
نگاه توی چشمش نکنی؟
کسی که حتی یه روزم فکرشو نمیکردی بهش فکر نکنی؟
تو میدیدی اشکای نیمه شبامو 
توی بی معرفت نداشتی هوامو
تو رفتی با اینکه میدونستی تنهامو وووووووو
تو میشنیدی صدای شکستنمو
تو میدیدی به پات نشستنامووووووو
یهویی مرد حسمو تو خواستی که اینجوری شد
تاحالا اینجوری شده؟
که عشقت باشمو حسش نکنی
نگاه توی چشمش نکنی
کسی که حتی
یه روزم فکرشو نمیکردی بهش فکر نکنی
چرا من؟؟؟
چرااااااااااااااا من؟؟؟
چرا من؟؟
چرا؟
چرا؟
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: